AKU

My photo
Jari-jemari ku tidak boleh berfikir, mulutku tidak pandai menaip,otakku tidak boleh berkata-kata,hati dan perasaanku hanya Tuhan yang tahu...

Monday

PERMULAAN yang BERAKHIR...

Assalamualikum ...
AKHIRNYA... terbuka jua ati aku nak menulis blog....setelah sekian lame jiwe aku meronta-ronta nak tulis blog akibat bisikan,paandangan dan pemerhatian blog2 yg lain ari ini jari jemariku berjaya menekan simbol2 dipapan kekunci dan memberi lembaran baru kepada aku utk menulis segala yang berada dibenakku dan juga atiku..(cheeewah ayat...)
Arini genap sebulan aku kat JB dan setelah sekian lame aku tercari2 'sesuatu' akhirnye aku dapat jugak 'sesuatu' yang aku nak tu..walaupun 'sesuatu' itu belum lagi dapat memuaskan ati aku tapi aku tetap bersyukur kerana desakkan hidup 'sesuatu' itu tetap dapat membantu aku utk teruskan hidup dan 'sesuatu' itu mungkin bersifat sementara mngkin jua bersifat kekal atau selamanya...terpulanglah kepada takdir Allah S.W.T aku sebagai hambanya yang hina dan lemah ini tetap berusaha untuk mengubah 'sesuatu' kepunyaanku manjadi lebih baik dan yang terbaik untuk masa hadapanku...

No comments: