AKU

My photo
Jari-jemari ku tidak boleh berfikir, mulutku tidak pandai menaip,otakku tidak boleh berkata-kata,hati dan perasaanku hanya Tuhan yang tahu...

Monday

AKU NAK KAWIN

AKU NAK KAWIN...
tapi bile tunang aku tanye baju pengantin nak kaler ape?,aku diam
AKU NAK KAWIN...
tapi bile tunang aku tanye kad kawin nak camne?,aku diam
AKU NAK KAWIN...
tapi bile tunang aku tanye bile nak beli barang-barang hantaran bile?,aku diam
AKU NAK KAWIN...
tapi bile tunang aku tanya nak pegi kursus kawin bile?,aku diam
AKU NAK KAWIN...
tapi bile tunang aku tanye nak jemput bape ramai kawan-kawan?aku diam
AKU NAK KAWIN...
tapi bile tunang aku tanye nak buat bilik pengantin yang camne?,aku diam
AKU NAK KAWIN...
tapi bile tunang aku tanye camne ngan gubahan nak buat sendirike nak tempah jek?,aku diam
AKU NAK KAWIN...
tapi ape ntah..aku da bersediake nak kawin????aku serabut sangat..xtau ape yang aku pikirkan...

No comments: