AKU

My photo
Jari-jemari ku tidak boleh berfikir, mulutku tidak pandai menaip,otakku tidak boleh berkata-kata,hati dan perasaanku hanya Tuhan yang tahu...

Saturday


Gambar takde kaitan ngan post...sekadar gambar hiasan
Huuuaarrggghh!!!

Lame rupenye aku tak berblogging,jenguk blog akupun terlupe. al-maklumla sibuk banyak, keje 16 jam sehari ari Sabtu Ahad pun bantai keje..Aku pegi mane? Aku keluar masuk Singapore pastu malam aku buat bisnes sikit..biasela bisnes is bisnes..nak carik duit poket lebih sikit. Pasni dah nak kene tanggung anak orang,kalau anak kambing ke apeke bolehla bagi rumput jek.Kadang-kadang bile sibuk dok mencari duit ni terpikir pulak aku,Kenapela aku tak menyimpan mase dok KL dulu,tetibe rase sedikit kesal pulak...tapi aku tak bolehla nak dok memandang ke belakang jek kan,memandang ke belakang tu boleh tapi buat iktibarla bukanye untuk meratapi nasib.

No comments: