AKU

My photo
Jari-jemari ku tidak boleh berfikir, mulutku tidak pandai menaip,otakku tidak boleh berkata-kata,hati dan perasaanku hanya Tuhan yang tahu...

Saturday



Raya Oh Raya...


Tahun ni raya bagi aku agak tak berape meriah,tak tahu lah kenape aku rase camtu mungkin aku semakin membesar..MEMBESAR? hmmmm..dewasa kot. Mungkin jugak aku tak shopping kat Segamat. Bercerita pasal shopping kat segamat ni, bagi aku walaupun aku tinggal kat bandar yang banyak barang-barang yang boleh aku beli, kalau barang branded tu mungkin murah sikitla dari kat segamat tapi aku tetap suke beli barang raye kat Segamat. Mungkin kerana aku dari kecik time nak raye bapak aku ajak shopping kat Segamat,kalau aku tak bershopping kat Segamat tak rase meriah pulak. Sudah memadaila kalau aku beli selipar yang harganya ntah berape ringgit...aku sukekan kemeriahan tu. Tapi tahun ni aku tak bershopping langsung baju raye pun tak dan nak beli pasal aku terlalu sibuk..Harap raye tahun depan takla sesibuk tahun ni,tahun depan raye da berdua..huuuuu bestnye.
Kebiasaanye malam raya pertama aku ngan sume cousin aku lepak kat kedai snooker kat Pekan Chaah,memang dari dulu kitorang camtu.Tapi raye tahun ni sume takde,raye pertame aku balik kampung tengok takde sape,yang ade nenek aku ngan keluarga makcik aku yang jaga nenek aku..adepun cousin tapi raye kali len skit. Aku tengok serabut jek,yela serabut memikirkan nak kawin raya Ke-5 nanti..Tahun depan aku pulak jadik camtu..Harap-harap dijauhkanlah..

No comments: