AKU

My photo
Jari-jemari ku tidak boleh berfikir, mulutku tidak pandai menaip,otakku tidak boleh berkata-kata,hati dan perasaanku hanya Tuhan yang tahu...

Wednesday

MALAM ITU
Last night my mom called me and dont want to talked w me..and she told me to passed my phone to myMEM,and they took about almost an hour to ngumpat2 n watever...ngeee..,mengHantu kesayanganke?????
After that i asked to myMEM..mi ade ape mak tepon? diskus pasal kite punye wedding..ayaaaak!.kepala tetiba jek cam penuh ngn sampah,dala semalamnye abah aku mesej aku tanya dah pi kursus kawin lom,of kos la aku jawab blum (mungkin kerana sibuk mengerjakan hal duniawi,benda yang remeh tapi wajib ni aku lupe nak pegi),Pertanyaan ni aku masih lagi selamba jawab dengan penuh yakin tapi sms yang kedua tu aku xbleh blah..sms tu jugakla hampir membuatkan aku berbaring kat tengah-tengah higway pasir gudang.."ko pegi kursus cepat kalau boleh abah nak nikahkan ko raye aji ni" sms yang cukup ringkas tetapi agak kejam bagi aku.
Tengah dok syok drive malam tadi,aku terpikir plak pasal kehidupan aku ngan MEM, sukar perjalanan aku tu..mungkin tempoh perhubungan aku ngan MEM aku ni xlame than kawin,xsehebat orang lain ade yang sampai berbelas tahun baru berkahwin tapi perjalanan,dugaan.kisah2 yang sukar atau xmungkin aku lupakan dan pastinya akan aku citekan kat anak cucu aku nanti yang selalu bermain kat kepala hotak aku. Tak semua kawan yang berada disekeliling aku tak kirala dari dulu sampai sekarang tahu tentang cerita CINTA aku. Mungkin pasal aku tak pernah statik nak tinggal kat satu tempat atau mungkin jugak aku cume ade sorang best fren jek..kawan yang tak pernah aku lost cntct,kawan yg sentiasa paham jiwa,kehendak aku,kawan yg sentiasa tau setiap perangai aku,kawan yang tau bile aku tengah marah,sedih,hepi..dan kawan yang boleh tau aku tengah brfikir atau x..cukup HEBAT!,nila kawan namenye..sape lagi kalau tak MEM aku..orang kata mula-mula kawan lame2 kawin..ngeeee..-off topic plak

No comments: