AKU

My photo
Jari-jemari ku tidak boleh berfikir, mulutku tidak pandai menaip,otakku tidak boleh berkata-kata,hati dan perasaanku hanya Tuhan yang tahu...

Wednesday

CITA-CITA AKU
Dari kecik sampai sekarang aku bercita2 nak jadi jutawan...aku memang tamak,aku memang mata duitan..salahke kalau aku cakap camtu?..pikirla sendiri...yang penting aku tak pernah kacau periuk nasik orang n aku tak pernah menjadi pisau cukur!..walaupun aku xjadi jutawan sampai sekarang,walaupun hidup aku masih lagi terumbang-ambing aku tetap pikir orang yang lagi susah dari aku,orang-orang yang amat memerlukan...

dapat 3 menatang ni...xtido malam aku

Tapi,ade satu cita-cita aku yang aku xpernah bagitau sesape pun..tapi arini aku berani bagitau ape cite-cite aku yg lagi satu..jeng jeng jeeeng..sebenarnye kalau boleh aku nak jadi sharp shooter ade rifle ade sniper..peeerrgghh..cam cite punisher tu..aku boleh tembak orang yang aku tak perlukan dari jarak jauh..1 meter,1 kilometer,1 batu etc..kan best camtu..memang idaman, dapat senapang patah pun okla..masuk utan gi tembak tupai, bagi aku machola sorang mamat tu kalau pandai gune gun, pastu amik gambo pose cam dalam cite rambo atau cite2 koboi dulu2..

"aku pernah jumpe sorang mamat kat kedai emas kat PKNS shah alam,badan tough gile,pakai glove..pastu pegang sub machinegun..muke plak xreti nak senyum..peeergh..memang stylo.."

No comments: